Aan de slag met een personal trainer

Je bereikt meer met een gevarieerde training. Geen training is dus hetzelfde. Oefeningen wisselen elkaar continu af. op de grens

Je lichaam verandert alleen als je op de grens van je kunnen werkt. Op een verantwoorde manier zoeken we jouw grenzen op. Dus reken op een pittige training, waarin je soms echt diep gaat! Maar wel op een leuke manier. En let op: het geeft mentaal een kick als je ziet waar je toe in staat bent.

Veel variatie

Je bereikt meer met een gevarieerde training. Geen training is dus hetzelfde. Oefeningen wisselen elkaar continu af. Intensiteit en tempo verschillen iedere keer weer. Het hele lichaam wordt onderworpen aan zware krachttraining, circuittraining en HIIT (high-intensity interval training). Aspecten van kracht, explosiviteit en conditie wisselen elkaar snel af. Van cross-trainer tot battle ropes en van Kettle bells tot leg press... ik heb er alles voor in huis.

Zorgvuldige opbouw

De eerste trainingen leer je hoe je op een goede manier traint, zodat je geen blessures oploopt. De focus ligt dan op houding, trainingstechniek en ademhaling. Je leert bijvoorbeeld de buik te bracen om de onderrug te beschermen. Is de basis op orde, dan verleggen we de focus naar je specifieke doelen. Ook dan blijf ik veel uitleg geven over verantwoord en effectief trainen. Inzichten die je kunt toepassen als je bijvoorbeeld personal training wilt combineren met zelf trainen in een sportschool.

Voeding

Als je wilt afvallen is het duidelijk: je eetpatroon heeft aandacht nodig. Maar ook als het je puur om kracht gaat speelt eten een belangrijke rol. Verantwoorde spieropbouw stelt namelijk eisen aan je voeding. Voedingsadvies is daarom standaard onderdeel van mijn begeleiding. Ik coach je om je eetpatroon duurzaam aan te passen. We brengen je eetpatroon online in kaart en hebben regelmatig contact via whatsapp. Gewoon inbegrepen bij de prijs van je training.

meld je aan voor een proefles

Terug